دارم سایت اداره ی فکسنی مان را چک میکنم.سیاه پوش شده و مملو از پیامهای تسلیت ریز و درشت.با کنجکاوی تمام،متن پیامها را می خوانم تا بدانم این عزیز سفر کرده کیست و چه دخلی به اداره ی ما دارد؟!پیامها همه شبیه هم هستند.متن یکیشان را عینا کپی می کنم اینجا :
"تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما.
درگذشت عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور مینشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چارهای جز تسلیم و رضا نیست .
با نهایت تاثر وتالم ، درگذشت ناگهانی دایی زاده بزرگوارتان را خدمت حضرتعالی وخانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده ، ازخداوند یکتا رفعت درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا برایشان وطول عمر بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانیم
از طرف کارکنان فلان و فلان!"
پی نوشت:دقت کردید؟!دایی زاده ی عزیز "رئیس"وفات فرمودند.
پی نوشت تصویری!

و دوباره زندگی ......
ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال میکنید
برچسب: پیام تسلیت,پیام تسلیت پدر,پیام تسلیت مادر,پیام تسلیت به دوست,پیام تسلیت فوت,پیام تسلیت فوت مادر,پیام تسلیت محرم,پیام تسلیت رسمی,پیامک تسلیت اربعین,پیام تسلیت برای دوست, نویسنده: بازدید: 309