شلخته!

خرید بک لینک

1-"من" در برخورد با شاگردهایم سعی می کنم بسیار رعایت احترام را بکنم و اینکار را علی الخصوص در پاسخ به ایمیلهایشان بسیار بادقت تر کتابی ترو رسمی ترو مودب تر انجام میدهم.

2-دانشجویی دارم بسیار بیخیال و فوق العاده بی نظم در درس و البته "بیزینس منی" بسیار باهوش و با استعداد در کسب و کار که در حال آماده کردن متن پایان نامه است.چندباری تکه تکه داکیومنتش را برایم فرستاده و هر بار ایرادهایش را گوشزد کردم و "او" بیخیال تر از بار قبل با اندک تغییری برایم فرستاده است.

3-متن زیر را در پاسخ به ایمیلی که دیروز برایم فرستاده بود برایش نوشتم و فرستادم:"

سلام.

پسر خوب؛چقدر تو شلخته ای؟!اصلا مقدمه رو خوندی خودت؟!دو ماه گذشته هنوز هیچ کار نکردی.سریعتر کارهات رو انجام بده وگرنه اگه پورتال بسته شد نمیشه نمره وارد کرد.خیالت رو هم راحت کنم:"باید یه پایان نامه ی مرتب و تر و تمیز با رعایت تمام اصول نگارشی به من تحویل بدی وگرنه نمره بی نمره"

تمام."

4-و دیگر هیچ....

و دوباره زندگی ......

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 5:53

صفحه بندی