و دوباره زندگی ...

خرید بک لینک
1-"من" در برخورد با شاگردهایم سعی می کنم بسیار رعایت احترام را بکنم و اینکار را علی الخصوص در پاسخ به ایمیلهایشان بسیار بادقت تر کتابی ترو رسمی ترو مودب تر انجام میدهم.2-دانشجویی دارم بسیار بیخیال و فوق العاده بی نظم در درس و البته "بیزینس منی" بسیار باهوش و با استعداد در کسب و کار که در حال آماده کردن متن پایان نامه است.چندباری تکه تکه داکیومنتش را برایم فرستاده و هر بار ایرادهایش را گوشزد کردم و "او" بیخیال تر از بار قبل با اندک تغییری برایم فرستاده است.3-متن زیر را در پاسخ به ایمیلی که دیروز برایم فرستاده بود برایش نوشتم و فرستادم:"سلام.پسر خوب؛چقدر تو شلخته ای؟!اصلا مقدمه رو خوندی خودت؟!دو ماه گذشته هنوز هیچ کار نکردی.سریعتر کارهات رو انجام بده وگرنه اگه پورتال بسته شد نمیشه نمره وارد کرد.خیالت رو هم راحت کنم:"باید یه پایان نامه ی مرتب و تر و تمیز با رعایت تمام اصول نگارشی به من تحویل بدی وگرنه نمره بی نمره"تمام."4-و دیگر هیچ.... و دوباره زندگی ......ادامه مطلب

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 5:53

فاطمه چهار تا مرغ و یک خروس دارد که برای همه شان اسم گذاشته.حنا،کاکلی،قدقدی،مشکی و تک خروس.مشکی از وقتی سرما افتاده تخم نمی کند و کاکلی،پا به ماه است و منتظر تولد جوجه هایش.حنا درون گرا و آرام است و قدقدی مهربان و پرکار.برایشان لانه ای ساخته ام توی حیاط و در ودیوارش را کاهگل گرفته ام برای رعایت مبحث 19 ساختمان سازی.هر روز که بیرون از خانه باشیم یک پای فکرمان خانه است و مشغول اینها.اینها اعضای لایه دوم خانه مان هستند.دوستشان داریم و دوستمان دارند.

و دوباره زندگی ......

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: شنبه 15 تير 1398 ساعت: 1:20

لحظه هایی هست توی زندهگی که فقط باید بگذرد.بگذرد تا آرام شوی.

و دوباره زندگی ......

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: شنبه 15 تير 1398 ساعت: 1:20

وقتهایی توی زندگی پیش می آید که آدم واقعا فکر می کند دستش کوتاه شده و خرما مانده بر نخیل.مثلا سوار تاکسی می شوی و می بینی کیف پولت همراهت نیست یا سر جلسه ی امتحان می فهمی که خودکارت نمی نویسد یا درست شب امتحان پا می گذاری روی عینکت و شیشه اش می شکند و یا بدتر اینکه توی دستشویی موبایلت از جیبت می افتد و ... بله!

این وقتها کم نیستند توی زندگی و آدم واقعا احساس بی دفاع شدن می کند.

و دوباره زندگی ......

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: خلع سلاح به انگلیسی,خلع سلاح,خلع سلاح هسته ای,خلع سلاح و کنترل تسلیحات,خلع سلاح سوریه,خلع سلاح لیبی,خلع سلاح مداحان,خلع سلاح جهانی,خلع سلاح ستارخان,خلع سلاح عشایر, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:40

دارم فکر میکنم به اینکه بیش و پیش از اینکه کودک به پدر و مادرش محتاج باشد،"آنها" هستند که به "او"احتیاج دارند.

پ.ن:و دوباره می نویسم...

و دوباره زندگی ......

ما را در سایت و دوباره زندگی ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:40

صفحه بندی