
دارم سایت اداره ی فکسنی مان را چک میکنم.سیاه پوش شده و مملو از پیامهای تسلیت ریز و درشت.با کنجکاوی تمام،متن پیامها را می خوانم تا بدانم این عزیز سفر کرده کیست و چه دخلی به اداره ی ما دارد؟!پیامها همه شبیه هم هستند.متن یکیشان را عینا کپی می کنم اینجا : "تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما.xa0 درگذشت عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور مینشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چارهای جز تسلیم و رضا نیست . با نهایت تاثر وتالم ، درگذشتxa0ناگهانیxa0دایی زاده بزرگوارتانxa0را خدمت ...
ادامه مطلب