
1-"من" در برخورد با شاگردهایم سعی می کنم بسیار رعایت احترام را بکنم و اینکار را علی الخصوص در پاسخ به ایمیلهایشان بسیار بادقت تر کتابی ترو رسمی ترو مودب تر انجام میدهم.2-دانشجویی دارم بسیار بیخیال و فوق العاده بی نظم در درس و البته "بیزینس منی" بسیار باهوش و با استعداد در کسب و کار که در حال آماده کردن متن پایان نامه است.چندباری تکه تکه داکیومنتش را برایم فرستاده و هر بار ایرادهایش را گوشزد کردم و "او" بیخیال تر از بار قبل با اندک تغییری برایم فرستاده است.3-متن زیر را در پاسخ به ایمیلی که دیروز ...
ادامه مطلب